Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Fruit 'N' More Fruit 'N' More

Rated 5 / 5 stars

THAT N***A FUCKED THAT CARROT UP LMFAO


People find this review helpful!
Aviator123 responds:

XD XD XD XD


FUZZY TOILET SEAT - choco FUZZY TOILET SEAT - choco

Rated 2.5 / 5 stars

This is tedious, yawny garbage - well, aside from the visual chocolate jokes you jacked from the Life of Crime episode of SpongeBob. Those were pretty funny. GIRLS SURE LOVE CHOCOLATE HEHEHEHE!


Lots of people find this review helpful!

LOLSKETCH LOLSKETCH

Rated 2.5 / 5 stars

GET OFF THE STAGE


People find this review helpful!

Recent Game Reviews


FFXIII Servicing Snow FFXIII Servicing Snow

Rated 5 / 5 stars

weee

i love jerking him off


Lots of people find this review helpful!

Sausage Factory Sausage Factory

Rated 2.5 / 5 stars

ahkhijdj3eb

Keep scoring programmers and one day you'll rock a nice game out. As of now, it seems like ya'll are in some mad financial crisis...just slapping together zany ideas to try and profit off the rising net gaming trend. These are seriously like...sad game versions of your failure TV lineup.

Idea for your next game: Joey Rainbow - he's a RANBOW, and you fly around and shoot different colored beams at different colored things, and hotdogs are your health pickups - it's got a CRRRAAAZY story that your audience is gonna love because it's so off the wall and wacky! I mean, the last boss is a huge stack of pancakes that shoots lazers, and he has this hip black dude voice...just make sure to use a bunch of crazy eyesore visual styles an odd fonts like the visionaries you are, then GO HANG YOURSELVES. OH I FORGOT TO REVIEW YOUR GAME, IT'S FORGETTABLE AND NOBODY ON NG IS GOING TO LIKE IT, LINK IT TO ANYONE ELSE, OR GIVE A RAT FUCK IF YOU MAKE ANOTHER ONE.

SHOOT A MESSAGE TO YOUR CEO FOR ME: EAT A DICK. I CAN SEE HIM NOW, PENNYLOAFERS AND DOCKERS SHORTS, NICE TAN COMPLEXION AND PROBABLY OWNS A BOAT AND A REAL NICE HOUSE, YEAH? FEW GOLD CHAINS? TREATS YOU LIKE TOTAL SHIT AND DOESN'T CARE WHAT YOU DO SO LONG AS YOU PRODUCE? MAN YOU KNOW WHAT - YOU MAKE ME SICK BYE


Lots of people find this review helpful!

Help Kevin Costner!! Help Kevin Costner!!

Rated 2.5 / 5 stars

AIM

stamperng
: this game is gayer than fuck

mindchamber001
: haha yah


There's some debate, but overall people find this review helpful
just2pale responds:

HAHAHA If you think playing it is bad. ... try making it and listening to that damn song over and over!!

Thank for the reviews asshats!

Recent Audio Reviews


FLip-flop FLip-flop

Rated 5 / 5 stars

yes sir

good shit


People find this review helpful!

Chinky Chingy Wingy Yow Chinky Chingy Wingy Yow

Rated 5 / 5 stars

chingalingalong

AEEEEEEEEEOOOOOOOooOoOOOooOoOoOOHHHHH


There's some debate, but overall people find this review helpful

Michael's Mind Michael's Mind

Rated 5 / 5 stars

Man

Christ that was like the soundtrack to the first time I had sex NO JOKE


Lots of people find this review helpful!

Recent Art Reviews


NMT: that snake whore NMT: that snake whore

Rated 5 / 5 stars

i wanna fuck everything forever


Lots of people find this review helpful!

rip-off rip-off

Rated 5 / 5 stars

they also blow


People find this review helpful!

Devil Watch Devil Watch

Rated 5 / 5 stars

DING, new wallpaper


People find this review helpful!